суббота, 7 февраля 2015 г.

ДУМКИ ВГОЛОС

Позаду два тижня роботи...
В п'ятницю зустрічався з учнями і розповідав про суть даних курсів і про проектну діяльність взагалі. Коли діло дійшло до ключового, тематичних і змістових питань, - учні "забили" мені конкретного ЦВЯХА! Виявляється, ніхто з них не ставив перед собою цілі написати (створити) якусь конкретну системну чи прикладну програму...
Вони (учні) мислили глобальніше ніж я, а саме, початковою і визначальною ціллю було НАВЧИТИСЬ ПРОГРАМУВАТИ!!!, бо це для них престижно і потрібно для майбутньої професії. А сама програма для кожного з них - тільки поточний, або супутній продукт на шляху до досягнення цієї ГЛОБАЛЬНОЇ цілі.

2 комментария:

  1. Ось воно, в саму десяточку! Тому й починати проекти потрібно з міцної опори на мотивації й освітні потреби учнів. Недарма ми стільки часу присвячуємо основам проектної діяльності й навичкам ХХІ століття. Осмислюючи наявну проблемну ситуацію "хочемо навчитись програмувати для досягнення життєвого успіху", вчитель спрямовує їх учбову діяльність у конкретному напрямку, допомагає спланувати роботу, уточнює цілі, пропонує засоби, розробляє інноваційні методи оцінювання, коротше кажучи, здійснює оту саму фасилітацію, про яку ми багато говорили...
    Ви абсолютно праві стосовно супутного продукту - головне тут дати дитині бачення власних життєвих орієнтирів і способів досігнення життєвого успіху.
    Цікаво з Вами говорити, співпрацювати, читати Ваші дописи, мені пощастило!

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить