вторник, 27 января 2015 г.

День другий (курсів),
він же перший день "життя по Intel-овськи"
(27 січня)

РЕФЛЕКСІЯ
Результатом сьогоднішнього заняття стало усвідомлення того, що від нас хочуть - В ПРИНЦИПІ !!!
1. Про актуальність методів проектів - все зрозуміло.
2. Про те, що ми маємо щось зробити, щоб "віртуальний" учень щось захотів "напроектувати" - теж понятно.
3. Звіт учня про роботу "уявного" (такого, що вже успішно працює проекту) - теж понятно.
4. Про те, як я організовував і відшуковував мотивацію для залучення фігурантів проекту - зрозумів!
5. Одне ще "недопоняв" -  підключити індивідуально кожного учня класу до такої роботи і що будуть робити ті учні, яким все "паралельно"?

2 комментария:

  1. Привіт, Ігоре! Нарешті з’явився "просвіт" у моєму щільному робочому графіку, тож маю декілька хвилин, аби поспілкуватися з Вами ще й тут. Сказати, що я захоплююсь Вашим відношенням до роботи - нічого не сказати. Бачу розумну, творчу, цікаву особистість і професіонала. Приємно, таке трапляється не так вже й часто -:)))) Що до "підключення" кожного учня... Я завжди говорила, що проектні технології - не для всіх (як вчителів, так і учнів), та й не до кожної теми їх застосуєш. Однак, на мою думку, це одна з тих педагогічних технологій, яка дозволяє достукатись до тих, "яким все паралельно"
    Удачі, вірю у Вас!

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить